REKLAMA
Znaleziono 5800 wyników
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[małopolskie] Tarnów: Wiadukty do przebudowy – harmonogram pracartykuł
Pokaż artykuł
[małopolskie] Tarnów: Wiadukty do przebudowy – harmonogram prac
Rozpoczęły się remonty wiaduktów kolejowych przeprowadzane przez PKP PLK, w ramach projektu "Moderni...
Dolny Śląsk nie zwalnia tempa. Rekordowy budżet województwa na 2024 rokartykuł
Pokaż artykuł
Dolny Śląsk nie zwalnia tempa. Rekordowy budżet województwa na 2024 rok
Blisko 3 miliardy złotych – to wysokość rekordowego budżetu Dolnego Śląska na rok 2024. Dla mieszkańców regionu oznacza to wiele nowych inwestycji i dalszy dynamiczny rozwój gospodarczy całego regionu. Najwięcej pieniędzy samorząd województwa przeznaczy na transport, ochronę zdrowia, rolnictwo i ochronę środowiska, a także kulturę, edukację i integrację społeczną.
Z Radomia wygodniej i bezpiecznej pociągiem do Tomaszowa Mazowieckiego i Łodziartykuł
Pokaż artykuł
Z Radomia wygodniej i bezpiecznej pociągiem do Tomaszowa Mazowieckiego i Łodzi
Sprawniejsze i bezpieczniejsze podróże między Radomiem a Tomaszowem Mazowieckim i Łodzią (lk22) zapewnią prace na 47-kilometrowym odcinku między Radzicami a Wolanowem k. Radomia. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłosiły 2 kwietnia br. przetarg na wymianę nawierzchni i sieci trakcyjnej. Projekt realizowany w ramach Krajowego Programu Kolejowego będzie finansowany z budżetu państwa.
We Wrocławiu może powstać nowy park dla 100 tysięcy mieszkańców pięciu dzielnicartykuł
Pokaż artykuł
We Wrocławiu może powstać nowy park dla 100 tysięcy mieszkańców pięciu dzielnic
W stolicy Dolnego Śląska może powstać nowy, duży park dla ponad 100 tys mieszkańców pięciu dzielnic....
Czekają nas sprawniejsze podróże koleją między Krotoszynem a Koźminem Wielkopolskimartykuł
Pokaż artykuł
Czekają nas sprawniejsze podróże koleją między Krotoszynem a Koźminem Wielkopolskim
Czekają nas sprawniejsze podróże koleją między Krotoszynem a Koźminem Wielkopolskim w województwie wielkopolskim. Dzięki wymianie toru i urządzeń sterowania ruchem, pociągi pokonają trasę nawet o 7 minut krócej niż obecnie. PKP PLK S.A. ogłosiły przetarg na prace na 15 km odcinku. Inwestycje mają zostać zrealizowane do końca br. Równocześnie przebudowane zostaną perony w Krotoszynie – z nowych obiektów podróżni skorzystają w przyszłym roku.
Rozpoczęło się drążenie tunelu kolejowego w okolicy Trzcińska na linii kolejowej Jelenia Góra – Wrocławartykuł
Pokaż artykuł
Rozpoczęło się drążenie tunelu kolejowego w okolicy Trzcińska na linii kolejowej Jelenia Góra – Wrocław
Z wykorzystaniem nowoczesnej technologii zaczęło się drążenie tunelu kolejowego w okolicy Trzcińska. Maszyna "TEM" zapewni sprawne prowadzenie prac przy bezpiecznych przejazdach pociągów. Przebudowa obiektu z XIX w. umożliwi lepsze podróże między Wrocławiem a Jelenią Górą. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zwiększają możliwości kolei na Dolnym Śląsku za ok. 85 mln zł ze środków budżetowych. Zakończenie inwestycji planowane jest w 2024 r.
Duże inwestycje na trasie kolejowej Warszawa – Terespol. 5 nowych wiaduktów na „dwójce”artykuł
Pokaż artykuł
Duże inwestycje na trasie kolejowej Warszawa – Terespol. 5 nowych wiaduktów na „dwójce”
Dwa w Sulejówku, dwa w Rembertowie i jeden w Wesołej – tyle nowych bezkolizyjnych skrzyżowań zyskała linia kolejowa nr 2 między Warszawą a Siedlcami. Tunele w Sulejówku są już gotowe, te na terenie Warszawy w trakcie budowy. Wszystkie obiekty poprawią bezpieczeństwo i wygodę – zarówno dla kierowców, pieszych, rowerzystów, jak i pasażerów pociągów. Koniec z długim czekaniem przed zamkniętymi rogatkami!
Dolny Śląsk: Stacja kolejowa Głogów Wróblin przeszła modernizację [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Dolny Śląsk: Stacja kolejowa Głogów Wróblin przeszła modernizację [ZDJĘCIA]
Głogów Wróblin, przebudowana stacja na trasie Nadodrzanki zapewnia bardziej ekonomiczne przejazdy po...
[Sosnowiec] Wiadukt nad drogą S-1 nadal zamkniętyartykuł
Pokaż artykuł
[Sosnowiec] Wiadukt nad drogą S-1 nadal zamknięty
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział nie podjęła decyzji o otwarciu dla ruchu wiadu...
Stacja Maksymilianowoinwestycja
Pokaż inwestycję
Stacja Maksymilianowo
Maksymilianowo, Dworcowa 13
Podróżni zyskają lepszy dostęp do kolei na trasie z Bydgoszczy do Chełmżyartykuł
Pokaż artykuł
Podróżni zyskają lepszy dostęp do kolei na trasie z Bydgoszczy do Chełmży
Nowy przystanek w Dąbrowie Chełmińskiej zapewni lepszy dostęp do kolei na linii w kierunku Bydgoszczy i Chełmży. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłosiły przetarg na zaprojektowanie i realizację prac budowlanych. Inwestycja zostanie sfinansowana z „Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025”.
Będzie lepszy dostęp do kolei w Bydgoszczyartykuł
Pokaż artykuł
Będzie lepszy dostęp do kolei w Bydgoszczy
Wygodniejsze perony na przystanku Bydgoszcz Zachód zachęcą do podróży koleją w kierunku Nakła nad Notecią, Piły oraz do centrum miasta. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę na zaprojektowanie i przebudowę peronów. Zadanie jest finansowane ze środków "Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025".
REKLAMA